Teatr szkolny jako proces twórczy
Spis treści: |
|
WSTĘP | |
Teatr szkolny jako proces twórczy. Koncepcja teatru klasowego. | |
1. Koncepcje teatru szkolnego. | |
2. Wybór koncepcji teatru szkolnego w świetle badań i tendencji rozwoju teatru współczesnego. | |
3. Uczestnicy zabawy w teatr. | |
3.1. Aktor – tworzywo szczególne. | |
4. Teatr szkolny jako artystyczny proces w czasie. | |
4.1. Tworzenie nowych struktur słownych. | |
4.2. Kształtowanie tworzywa plastycznego. | |
4.3. Eksperymenty z tworzywem dźwiękowym. | |
5. Spektakl teatru szkolnego uwieńczeniem procesu twórczego. | |
5.1. Widz – odbiorca i współtwórca przedstawienia szkolnego. | |
5.2. Chwyty teatralne a organizacja przestrzeni szkolnej dla potrzeb teatru. | |
6. Twórcze działania uczniów – uczestników zabawy w teatr. | |
7. Konkursy czy spotkania teatralne dla uczniów szkół podstawowych? | |
7.1. Problem konkursów teatralnych. | |
7.2. Dni Teatru – pomysł na współpracę i wymianę doświadczeń w zakresie teatru szkolnego. | |
ZAKOŃCZENIE | |